Amidala





 

 

 

 


11 megjegyzés:

Koszi! Csodajo minta! :)


Kedves Maya! Köszönöm a csudajó mintát, gyönyörű a medál, érthető a minta, egyszóval: élvezet volt a négyzeten! Feltettem az "eredményt" a blogomba, szeretem nagyon! Köszönöm!!!
http://cimbilimbi.blogspot.com/


:) Ez jó :) Pont Cimbinél láttam készen a mintát, tőle jutottam ide és csináltam meg én is a medált. Egyenlőre még nem teszem publikussá, mert ajándék lesz, de rövid időn belül pótolni fogom ezt a hiányosságot.

Köszönöm a mintát, tényleg könnyű, gyors, élvezetes munka volt csinálni.


De jó kis minta! Köszi, hogy megosztod!


Ez is nagyon szép minta, köszönöm szépen!!


Kedves Maya! Én is köszönöm ezt a klassz mintát!


Kedves Maya! Készítettem egy újabb Amidala-medált, ezért szeretném újra megköszönni a mintát!:-))))))) És ezúton kívánok Neked és Szeretteidnek Békés, Boldog Karácsonyt sok szeretettel!


Köszönöm szépen ezt a csodálatos mintát!!! Nagyon jó volt fűzni!


Kedves Maya, nagyon szépen köszönöm a mintát! Remélem, hamarosan lesz időm megfűzni :-)


Kedves Maya!
Én is nagyon szépen köszönöm a mintát, egy csodálatos medál lett az eredménye :-)
http://tunderke21.blogspot.com/2011/05/amidala-medal.html


Köszi ezt a szép mutatós mintát, már többször is megfűztem, de még nem köszöntem meg. Most utólag is nagyon nagyon köszönöm, hogy közzétetted. Ma ismét rá esett a választásom és ajándéknak újra ezt fűzöm, az egyik nagy kedvencem lett.


Felhasználási feltételek

A blogomban található minden szöveg, kép és minta a Creative Commons licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználható:
- nevezd meg
- ne add el
- ne változtasd

Creative Commons Licenc

Magamról

Saját fotó
Köszönöm, hogy meglátogattál! Néhány éve kezdtem újra foglalkozni a festéssel, rajzolással. 2008 szeptemberében magával ragadott a gyöngyök csodálatos világa, így kicsit félretettem az ecsetet. Ma már több blogot vezetek arról, ami kikapcsol, szórakoztat, feltölt és erőt ad a szürke hétköznapokon.

Rendszeres olvasók